משוחרר טרי, בן 22, מחפש שותף/ים לחופשת סקי בעונה הקרובה.
חופשת סקי שנייה שלי, פעם שעברה הייתי בבנסקו ועשיתי כחולים וקצת אדומים.
מאוד גמיש בתאריכים (אמצע נובמבר עד סוף ינואר) ובמיקום (רק לא בנסקו).
אם אתם צעירים, בראש טוב, מחפשים חופשה קלילה לשבוע צרו קשר